Spiga

BINGKISAN DARI TUAN RUMAH..

SALAM UNTUK SEMUA PENGUNJUNG ANISHA ONLINE MALL

Masih tak terlambat untuk mengucapkan salam lebaran kepada semua pengunjung kedai saya.Terima kasih di atas sokongan dan dorongan daripada anda semua.
Kepada bakal-bakal HAJAH,pihak kami mengucapkan selamat pergi dan selamat kembali.Semoga mendapat haji yang mabrur. Insya ALLAH...
Kepada mereka yang belum mencuba stokin wudhu kami.mari lah mencuba kerana stokin ini memberi keselesaan dan kemudahan kepada anda semua.
Terima kasih tak terhingga kepada pelanggan kami terutamanya :

Azizah(Ampang),kak zubaidah(kk-sabah),kak jamilah (Bintulu-sarawak),nik fadzlin(PJ),Rini(KL),Siti Rahmah,Aida jazmin,kak min dan yang lain-lain.

Semoga ALLAH memberkati anda semua..

4 comments:

  Riezanie

December 10, 2008 at 8:53 PM

salam prkenalan N salam ukhuwwah gak dari zanie. thanx 4 coming anisha...nice bloggg..senang2 singgahla lagi bleh tengok2 resipi2 yg ada N try my resipi

  Anonymous

December 7, 2009 at 12:15 AM

assalamualaikum, saya berminat untuk menjadi agen anda. boleh berikan keterangan lanjut mengenai produk stokin wuduk melalui e-mail saya di shahida.pejo@yahoo.com. Terima kasih

  Anonymous

January 2, 2010 at 3:52 PM

saya berminat untuk menjadi agen anda.E-mail saya di zura_jalil@yahoo.com.
Terima kasih

  Anonymous

February 4, 2010 at 1:26 AM

assalamualaikum....
saya berminat untuk menjadi egen anda...
boleh x antarkan butiran lanjut ke email saya... pooja_ja86@yahoo.com
terima kasih....