Spiga

Jintan Hitam Cegah H1N1 - Utusan

Sharjah, UAE - Habbatus Sauda dipercayai dapat mencegah jangkitan Selsema Babi @ H1N1. Menurut kajian yang disiarkan dalam sebuah majalah penyelidikan perubatan China, ia boleh digunakan dengan merendam herba tersebut dalam air suam dan airnya diminum pada waktu pagi (baca petikan diatas).


Di Malaysia juga ada banyak produk Habbatus Sauda yang telah diproses. Antara produk Muslim yang sedang meningkat popular adalah Minyak Dara Habbatus Sauda berjenama SaudaCare. Cubalah keberkesanan MINYAK DARA SAUDACARE yang diproses dari perahan pertama menggunakan ORGANIC COLD PRESS serta dikawal mutu pengeluarannya. Minyak Dara Saudacare merupakan produk yang berasaskan Habbatus Sauda 100% yang mempunyai pelbagai khasiat dan kegunaan yang telah diperakui akan kebaikannya zaman-berzaman lamanya.



Semenjak tahun 1959, lebih dari 200 kajian telah dijalankan oleh Universiti-universiti antarabangsa dan artikel-artikel diterbitkan dalam pelbagai journal menunjukkan hasil yang menakjubkan menyokong Habbatus Sauda’ telah digunakan sebagai Herba Perubatan semenjak 5000 tahun dahulu sebelum Masihi lagi. Ia disebut dalam kitab-kitab perubatan karangan Ibnu Sina(Avicenna), Al-Antiki, Ibnu Qayyim al-Jauziy dan Khatib Al-Baghdadi. Berbagai kajian memberikan bukti bahawa Habbatus Sauda’ meningkatkan sistem pertahanan badan jika digunakan sepanjang waktu.


RM35.00/sebotol

Cubalah keberkesanan MINYAK DARA HABBATUS SAUDA yang diproses dari perahan pertama menggunakan ORGANIC COLD PRESS serta dikawal mutu pengeluarannya sila buat PESANAN dan kepada yang nak jadi agen klik @ Rakan Usahawan SaudaCare atau sila sms dengan menaip ANSAR INFO hantar ke 36553.

0 comments: